The Story of Min(i)e

Ok so today I'm gonna start with my new course/classes. A major-major decision as far as I'm concerned.It's gonna be like the only thing taking up most of my life apart from my college life. I'm kinda overwhelmed. Really Overwhelmed!!! So this is kinda pent-up energy release post aka frustration release post. :D hehehe Ok the smile is like very difficult to bring on my face. Mostly because of the fact that I'm scared about a lot of things. Not feeling sure about myself at all.

It's like entering a lion's cave and anything could be waiting there for me!! Maybe there is no lion in there, he left long back for a better place and ain't gonna come back.Or maybe he is there with his entire family waiting to devour me up straight. God!! I'm freaking out!!! Not that I didn't think of dropping the plan, or just ditch this.But in one of my more secure and confident moments I realized that I was afraid of silly details. The kinda stuff that shouldn't be affecting me!! At least I shouldn't let them affect me!!

The different possibilities that are getting to my nerves include-

A situation where

" Le me entering the class for the first time and I realize that my ex is sitting right there among the huge crowd of students !! Damn that is the worst. :( Not like there is anything anything!!! between us but I'm just intimidated at this possibility. I have this habit of acting so uncool in front of me.And disgustingly he has the opposite affinity. aarrggghhhhh.   buhuuuuu...But guess what from the first day my dad decided to enroll me In those classes the first thing that crossed my mind was that maybe he would also join those classes.Maybe he will be my batch mate and I'll get to see him for a complete year!! But then my mind thrashed all happiness or whatever good feel it was by posting strange stuff on my mind wall.

"Le mind: What if he says " Look the uncool girl, she looks so geeky, and she is not even that!!!"
Le me : wtf!! I'm sure I'm not geeky looking, yeah maybe I do procrastinate to work on my looks. But I'm not that bad looking :) and I'm intellectual.Gosh at least I'm normal."

Le mind: What are you going to do exactly if you come across ?? Ignore him??
Le me: Pretty much my plan :) I'm there to study not worry about my gone past!!
Le heart: Yeah you can dream about it as much as you want!! I'm gonna play  your estrogens whenever I see him I mean I'm trained to do that!! How can you expect me not to?? :P
Le Me: Damn!! :(
Le mind: :P Now that is one failed plan. So any other plans??

Le me: I don't know!! Heart says he is gonna let the butterflies free and you know what happens after that, you don't work at all!!!
Le mind: Yeah those butterflies are so beautiful!! I  forget to function :P Can't help it..
Le me: Ok what if I don't feed you with the visuals?? :D You won't be able to process it and heart won't know anything and no butterflies and I'm saved..

Le mind: ( Thinking for a long while ) hmm ...that is a good plan. Not like my search box doesn't already have his name written all across it. The first search you perform will point out to him. But if you don't initiate the search process, then I guess  you will be saved.

Le me : YESS!! Finally!!!

Le mind: Yeah but let me warn you, you will look strange not looking up at people. :P
Le me : I don't care I'll just look at the professor and sit at extreme girls corner :) Phew !! I feel light already !!! Thank God ...Happy MahaShivratri to all :)

You may not publish or re-print this article without the written permission of Ruhie. ( Contact info : See Sidebar)
All the characters are fictitious and have no resemblance to any person living or dead.

Best Hair Serums For Frizzy Hair

Hey Sugapie's..
How you guys doing??I know it has been like very long since I last did a decent post about something. I was just so caught up among the blog tweaking and studies...Phew!! Anyways, I think I get exhausted so fast, I really need to hit the gym to build some stamina :P

Anyways so today I'm gonna show you one of the posts that I wrote for IMBB. Check It Out!!



Loads of Love
Ruhie

Guess Who is Back ;)




Krazzy's Back.. :)
Yay..after such a long break and a whole new blog makeover !!! It's looking pretty professional, right ?? ;) I totally love the white theme. I have so much going in my life right now!! But blogging is such a relief!! :)

So I'm trying really hard to find amazing people who would like to express their creative bouts in sync with mine.I'm looking real hard for photographer's, models and fellow bloggers in and around Bhopal who would love to collaborate to create something new and different.

Hope to get in touch with some really amazing talent :) which would hopefully lead to fulfilling experiences of creativity and art.

For all my fellow bloggers,Gosh I missed you guys so much :* :) It's so nice to be back to this sweet den :)
Loads of Love
Ruhie

Special Note


Hey Lovelies,
It's been such a long time since I last wrote!!Sorry for being MIA :P
This is a special  note to all my blogger friends. "The Sweet Life" is undergoing some major changes in terms of the look and feel. It has resulted in a total mess, and I feel like I'm stuck right in the middle of it all :( Anyways I'm trying hard to organize stuff.Hope everything goes right in a short while. :)
 
But there are a few things that I wanted to mention.During the process of tweaking up my blog I have accidentally thrown away very important HTML elements :( Including some of the giveaway links.I'm so blanked out with all the work that I don't even remember which of them,so please forgive me if you come around checking and do not find the link,believe me it was there before the renovation :P Anyways I'll try to remember as hard as I can and replace them with new links.The blog post is not affected by this, so please forgive me for the mess :)

Secondly, if you happen to come around this time :P Please forgive me I'll be MIA again for a little while.I won't stop until I make this my dream blog.It is taking up a lot of coding and tweaking but I hope the result will be just worth all my efforts.So please enjoy the semi- ready Blog and look and skip any irregularities.Of course you can  tell me If you happen to find any problems, that would be a helping hand. :)

Ok so it's two at night and I've been working on the blog for more than 12 hours, so this is my sign off note for today.

"This is like too much hard work, but for me this is like a dream come true!! To create something !!It's just overwhelming and exciting at many levels for me. " Hope to catch up with all you lovlies asap
Loads of Love
Ruhie
xoxo